Юридична консультація 7: Вивіска суб’єкта господарювання: реклама чи ні?

Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, встановлено Законом України «Про рекламу».

Статтею 1 Закону України «Про рекламу» визначено, що реклама — інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Зовнішня реклама — реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Згідно з частиною шостою статті 9 Закону України «Про рекламу» вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.

Крім того, відповідно до частини сьомої статті 8 Закону України «Про рекламу» розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці, не вважається рекламою.

Читайте також:  Юридична консультація 51: Юридичні аспекти державного нагляду у сфері господарської діяльності

Частиною третьою статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виконавець) зобов’язаний надати споживачеві достовірну і доступну інформацію про найменування, належність та режим роботи свого підприємства.

Враховуючи зазначене, у випадку коли на фасаді будівлі, яку займає суб’єкт господарювання, та/або біля входу (в’їзду) до неї розміщено інформаційну вивіску, інформація на якій не містить закликів до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару (послуги), така інформація не є рекламою.

Позиція висловлена у листі Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 08.11.11 № 8672

Ви прочитали нашу публікацію в повному обсязі. Ми сподіваємося, що вона була для Вас корисною та інформативною. Саме тому Вас просимо:

  1. Залишити Ваші думки, повідомити свій досвід з цих питань за допомогою форми коментарів, що розташована нижче. Ми обов’язково дамо Вам свою зворотню реакцію.
  2. Оцінити якість, достовірність, глибину публікації за допомогою зірочок (від 1 до 5). Для нас надзвичайно важливо отримувати від Вас оцінку своєї діяльності.  1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезды (1 голосів, середняя оцінка: 5,00 из 5)
  3. Якщо Ви ще не підписалися на Юрист-блог зробіть це за допомогою форми внизу. Також вступайте до наших груп в соцмережах. Переваги такого кроку читайте на спеціальній сторінці.
  •    
  •    



P.S.: Якщо Ви маєте до нас питання правового характеру, задавайте їх на спеціальній сторінці Задати питання, а не у коментарях. Уважно ознайомтеся з умовами надання нами консультацій.

Звертайтесь за отриманням юридичної допомоги +38 (068) 628-70-90 

 
Читайте також:  Юридична консультація 56 Як перевірити надійність контрагента перед укладенням договору?

Оцініть, будь ласка, змістовність та корисність статті

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезды (1 голосів, середняя оцінка: 5,00 из 5)
Якщо стаття була корисна - ставте лайк та робіть репост:
Facebook
Twitter
Visit Us

Ваш комментарий

You have to agree to the comment policy.

© 2017 Юрист-блог // Дизайн и поддержка: GoodwinPress.ru

Запрошую приєднатися до Юрист-блогу у соцмережах: